Zmiana zasad obsługi klientów w PCPR Żagań
Szanowni Państwo !
- W związku z obserwowaną II falą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 i wzrostem liczby zachorowań na Covid-19
od dnia 27 października 2020 roku do odwołania zmienione zostają zasady obsługi klientów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu w zakresie:
- do odwołania PCPR w Żaganiu zaleca się przyjmowanie klientów po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie,
- urzędnicy nie przerywają swojej pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy przedmiot sprawy tego wymaga, także w trakcie wizyt bezpośrednich w urzędzie;
- korespondencja przyjmowana jest do skrzynki pocztowej,
która znajduje się przy wejściu do budynku przy ul. Śląskiej 1.
II. Rekomendujemy załatwianie spraw w formie korespondencji:
- Tradycyjnej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań,
- Elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr.zagan.pl
Na stronie internetowej urzędu www.zagan.naszepcpr.pl znajdą Państwo wszelkie informacje oraz dostępne wnioski.
Telefony kontaktowe:
- Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym–
68 4777776 (p. H.Sienkiewicz) ;
68 77 77 97 (p. M.Rynkiewicz)
- Obsługa programu AKTYWNY SAMORZĄD –
68 477 77 75 (p. M.Jędrysek)
- Dział Świadczeń i Należności-
68 477 77 95 (p. A. Bąblińska i A.Wypasek)
- Dział Pieczy Zastępczej –
68 477 77 73;68 477 77 66
- Dział poradnictwa specjalistycznego
68 477 77 97 (p. M.Rynkiewicz).
Dziękujemy za wyrozumiałość.