Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zmiana zasad obsługi klientów w PCPR Żagań

Utworzono dnia 26.10.2020
Czcionka:

Szanowni Państwo !

  1. W związku z obserwowaną II falą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 i wzrostem liczby zachorowań na Covid-19

od dnia 27 października 2020 roku do odwołania zmienione zostają zasady obsługi klientów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu w zakresie:

  1. do odwołania PCPR w Żaganiu zaleca się przyjmowanie klientów po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie,
  2. urzędnicy nie przerywają swojej pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy przedmiot sprawy tego wymaga, także w trakcie wizyt bezpośrednich w urzędzie;
  3. korespondencja przyjmowana jest do skrzynki pocztowej,
    która  znajduje się przy wejściu do budynku przy ul. Śląskiej 1.

II.     Rekomendujemy załatwianie spraw w formie korespondencji:

  1. Tradycyjnej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań,
  2. Elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr.zagan.pl

Na stronie internetowej urzędu www.zagan.naszepcpr.pl znajdą Państwo wszelkie informacje oraz dostępne wnioski.

Telefony kontaktowe:

  1. Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym–

68 4777776 (p. H.Sienkiewicz) ;

68 77 77 97 (p. M.Rynkiewicz)

  1. Obsługa programu AKTYWNY SAMORZĄD –

68 477 77 75 (p. M.Jędrysek)

  1. Dział Świadczeń i Należności-

68 477 77 95 (p. A. Bąblińska i A.Wypasek)

  1. Dział Pieczy Zastępczej –

68 477 77 73;68 477 77 66

  1. Dział poradnictwa specjalistycznego

68 477 77 97 (p. M.Rynkiewicz).

 

 

Dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Zegar

Kalendarium

Styczeń 2021
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 156

W poprzednim tygodniu: 132

W tym miesiącu: 317

W poprzednim miesiącu: 458

Wszystkich: 27234